söndag 19 juli 2009

Sugen.

Idag fick jag lov att väga mig igen, trots att jag egentligen bara vill väga mig 1 gång/v. Det blir ju lätt lite hysteriskt om man börjar på att väga sig 3 gånger om dagen. Hur som helst, idag stod vågen på minus 3hg från förra veckan (dvs 0,7kg från förra veckans vägning). Men för att vara på den säkra sidan så tänker jag ändå gå efter den första vikten, den med 0.4kg plus. Idag är jag grymt sugen på godis. Allt jag kan tänka på är att smälla i mig en chokladkaka, fast det planerar jag naturligtvis inte att göra. Det måste vara min mens som ställer till det, för den är värre på alla vis den här månaden; rikligare, mer ont i magen, tröttare, mer sugen på gott och deppigare än vanligt. Drygt just nu. Choklad skulle inte göra saken bättre, även om det är lätt att intala sig själv det i såna här lägen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar