fredag 3 juli 2009

smygvägarn

Vaknade av ett åskväder utan dess like, mycket skönt. Tyvärr är det exakt lika kvavt igen, för mig hade det hellre fått regna ordentligt i några timmar. Det är härligt med sol och värme, men det skadar ju att inte att kunna andas. Har käkat grötfrulle med blåbär, duschat och hoppat i jeans med hål på insidan av låren. Faskien, är det någon mer än jag som lider av att låren gnuggar sönder varenda byxa? Jag hatar det! Igår kväll blev det en promenix, och jag är besatt av att folk ska tro att jag är gravid (efter T`s fasters påhopp). Mötte en tant som log stort mot mig och jag vet inte om jag inbillade mig, men hon kan ha sneglat på min mage. Tänkte säkert "Duktig tjej som är ute på promenad i 9:e månaden. :S
Nåväl, jag hade egentligen tänkt väga mig på måndag, men eftersom det kändes som om jag gått upp i vikt så blev jag faktiskt tvungen att väga mig idag. Det var bra, för då blev jag mer peppad!

Vikt: 105, 0 kg
+/-: -0.9kg
Summa: - 3,9kg

Tack för den! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis duktiga tjejen! Nu blir jag nästan lite motiverad att börja snegla mot grönsakerna själv ... trots ben och jerrys-frossa på lisseberrg igår.

    SvaraRadera
  2. Thepas: tack så mycket. Jag tar en sak i sänder, det är fortfarande möjligt att jag snart kommer att hetsäta ben&jerrys om nån vecka. Men jag ska försöka iaf. Och lite gottis måste man ju få unna sig ibland, visst? :)

    SvaraRadera