söndag 29 november 2009

Tillbaka!

Som ni redan märkt så har den här bloggen stått i stillestånd i X- antal månader. Jag ballade ur fullkomligt och vågade inte väga mig förrän för ungefär 2v sedan. Livrädd. Det visade sig att jag faktiskt bara hade gått upp 0.9 sedan jag vägde mig sist, och det får man ju vara nöjd med. Det blir nya tag nu, kanske inte helhjärtat men åtminstone en skärpning. När jag blir klar med studierna i januari så är det viktväktarna nästa. Jag behöver dem och jag vet att de fungerar, men tyvärr har jag inte råd just nu. Hur som helst, jag har en besöksräknare på bloggen och har noterat att det blivit ett manfall sedan jag slutade skriva. Inte konstigt, vem vill läsa en blogg i stillestånd? Idag när jag checkade av den så kom besökaren från sin blogg, och när jag gick in så visade det sig att skribenten faktiskt länkat till min blogg som en av sina favoriter. Jag blev jätteglad och ja, nu sitter jag ju här och skriver! Tack fina skribent! Nu kommer jag att följa din blogg också! Här är den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar