lördag 8 augusti 2009

Frikort denna vecka.

Den här veckan har det varit gottäta utan dess like, så därför har jag bestämt mig för att skippa vägningen den här veckan. Så får man göra på viktväktarna också faktiskt, sådeså. Några vänner från fjärran har varit på besök och det belv pizza i tisdags, filmkväll med tillhörande tacobuffe och smågodis i onsdags och dagen i ära blir det fest. Öl är väl inte känt för att vara nyttigt mot midjemåttet, men det sägs att man får fint hår och fina naglar av det i alla fall, hehe. Så jag må kanske ha fått ett plus på vågen - men faaaan så fint hår och snygga naglar jag har ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag talade om för Hans att du hade varit med till Hökmora. Då sa Andreas: varför följde hon med, hon är väl inte tjock! Så nu vet du:)

    SvaraRadera
  2. Mhå, men gulleAndreas - han behöver ju glasögon - det hör jag det! ;-)

    SvaraRadera